Aanpak van uw dossier
Na aanlevering, aanmaak en bevestiging van uw dossiers start CREDIT MANAGEMENT & ADVICE de afgesproken procedure, waarbij met een cascade van brieven, mails en telefoons de druk op uw debiteur stelselmatig wordt opgevoerd.
Via onze online tools kan u elke actie opvolgen op de manier die voor u het best uitkomt. Onze ‘open keuken’ stelt u in staat om uw dossiers perfect op te volgen. U krijgt een periodieke rapportering waarin u alle incassoresultaten en een stand van zaken vindt over uw volledige portefeuille.
Wekelijks krijgt u de geïnde fondsen doorgestort op uw financiële rekening, op de voor u optimale wijze.
Afbetalingsplannen (minnelijke schikking) worden door ons afgehandeld en bevestigd, binnen het kader dat u met ons hebt afgesproken.
Als we er ondanks alle maatregelen toch niet in slagen om uw dossier minnelijk geregeld te krijgen, worden met u de mogelijke volgende stappen afgewogen. Na een grondig onderzoek naar mogelijke insolventie of schuldenlast van uw debiteur adviseren wij u om een gerechtelijke procedure op te starten, het dossier in schuldbewaking te plaatsen of te sluiten.
Onze online software
Naast ons human capital is onze ICT-infrastructuur van cruciaal belang in het realiseren van de doelstellingen.
Online toegang tot uw dossiers:
Via onze online tool krijgt u 24/7 toegang tot alle details in uw dossiers, zowel administratief als financieel.
Periodieke rapportering
Uit ons Business Intelligence systeem krijgt u op periodieke basis een uitgebreide stand van zaken over uw portefeuille. Duidelijk en ondubbelzinnig alle cijfers op tafel, zoals u het ongetwijfeld graag hebt.
(Hoeveel heb ik gerecupereerd? Hoeveel dossiers werden behandeld? Welke bedragen? Wat? Hoeveel? Wanneer? )