Hoe kan CMA nog méér uw partner zijn in uw actief debiteurenbeheer?
38 % van de facturen die bedrijven uitschrijven wordt te laat betaald! (bron: betaalbarometer NSZ). Een te lange inningsperiode (niet betaling van factuur voor vervaldag) is ongunstig voor de liquiditeitspositie van de onderneming. Bovendien loopt u meer kans op oninbaarheid van de vordering door faillissement van klanten.
Credit Management & Advice kan uw debiteurenbeheer van A tot Z verzorgen. Vanaf de factuur tot aan de minnelijke invordering, in uw naam. De klantenrelatie komt niet onder druk en u kan zich concentreren op uw kernactiviteiten.
We maken samen een traject, op maat van uw onderneming. Facturen die na de rappelprocedure onbetaald blijven kunnen, indien u dat wenst, naar de minnelijke invordering overgaan. Zodra een factuur haar vervaldag bereikt heeft, komt CMA in actie, direct, zonder tijd te verliezen.
Voordelen
- Risico: Credit Management & Advice adviseert u bij het opmaken en/of wijzigen van uw algemene verkoopsvoorwaarden
- Transparantie: Open en snelle communicatie door rapportering op maat en snelle doorstroming van ontvangen gelden. We doen wat we zeggen.
- Kennis: Creditmanagement en beheer van dubieuze debiteuren is onze core business. Wij zetten onze expertise in om uw cash flow te verbeteren. Onbetaalde facturen innen is onze kerntaak.
- Snelheid: CMA werkt op een high level informaticaplatform. Vanaf de vervaldag van uw factuur sturen wij een herinnering, automatisch. Of we bellen. Of we sms’en. Of we e-mailen. Of we doen het allemaal. Tijdig, systematisch, consequent.
- Resultaat: Uitbesteden van uw rappelbrief aan Credit Management & Advice zorgt voor een duidelijke vermindering van het aantal dagen klantenkrediet zonder impact op de commerciële relatie met uw klant.
Outsourcing Rappelprocedure :
Credit Management & Advice draagt actief bij tot het minimaliseren van uw DSO (Dagen Openstaand Saldo)